Phalaenopis-marketeers ontbijten bij Sion

13-06-2019    23:12   |    Goedemorgen

Op donderdagochtend vond het allereerste Sion's Marketeers Power Breakfast plaats. Tijdens dit unieke event kwamen dertig marketeers - alle werkzaam voor phalaenopiskwekers - bij elkaar om inspiratie op te doen en kennis met elkaar te delen.

Het marketeers ontbijt werd afgetrapt met een inspirerende tour langs drie presentaties waarin per marksegment de nieuwste trends voor phalaenopsis uitgewerkt zijn. Daarna vertelde de populaire blogger en stylist van het tv-programma BinnensteBuiten, Theo-Bert Pot, hoe je als merk een relatie opbouwt met een social influencer. "Het is niet moeilijk en het hoeft ook niet meteen perfect te zijn, ga gewoon beginnen. Vind een instagrammer of blogger die bij jouw product en doelgroep past, ga samen aan de slag en bouw een relatie met elkaar op. Zo kom je tot de mooiste resultaten!", aldus Theo-Bert. De marketeers verlieten het breakfast vol nieuwe inzichten en inspiratie voor het vermarkten van hun eigen product.
Sion Trend Lab
"Om de consument van morgen te kunnen verrassen, is het belangrijk om de phalaenopsis continu te vernieuwen. Naast de nieuwste rassen, betekent dit ook het voortdurend ontwikkelen van nieuwe concepten en toepassingen", aldus Sion-eigenaar Eric Moor. In Sion Trend Lab belanden de nieuwste rassen rechtstreeks uit de testruimtes en de nieuwste trendverhalen komen er tot leven. Om de trends toe te passen in de eigen praktijk zijn exclusief voor relaties trendkaarten ontwikkeld. Kom langs en ontdek jaarrond de toekomst van de phalaenopsis in het Sion Trend Lab op het bedrijf in De Lier.


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Instagram: KAS in beeld

Onze collega's van KAS Magazine zijn sinds dit weekend ook te vinden op Instagram. KAS belooft exclusieve...