Bloemenshow op Eurovisie Songfestival

16-05-2019    09:32   |    Goedemorgen

Vanavond komt Duncan eindelijk in actie op het Eurovisie Songfestival in Tel Aviv. Het event staat altijd vol show en spektakel, maar ook vol bloemen. Let maar eens op als je vanavond naar de halve finale kijkt.

De bloemen zijn verzorgd door officiële sponsor Danziger, de internationale veredelaar uit Israël. Een thuiswedstrijd dus voor Danziger. Het sierteeltbedrijf maakt de boeketten, tafeldecoratie en tal van andere decoratieve bloemencreaties. Een daarvan is een opvallende bloemenmuur.

Sensuele kracht
Die was de ster van het Orange Carpet openingsevent, waar alle artiesten poseerden voor de pers. In de muur zijn duizenden bloemen uit het assortiment van Danziger verwerkt, waaronder de chrysanten Gypsophila XLENCE en MY PINK, Scabiosa SCOOP-serie en de ATLANTIS-serie. Danziger hoopt met de muur de verbeelding van het publiek aan te spreken en de sensuele kracht van bloemen uit te dragen.
Naast de bloemenmuur heeft Danziger ook tafelpresentaties gemaakt in de vorm van het Eurovisie-logo met SCOOP®, XLENCE® en PAINTBALL. Deze soorten zullen ook de Green Room sieren, evenals een uniek microfoonvormig boeket, gemaakt door Danziger's eigen creative director, Ido Fried.

Glamour
Jon Ola Sand, de Executive Supervisor van het Eurovisie Songfestival, is enthousiast: ‘Danziger heeft het initiatief genomen om vreugde, glamour en kleur te brengen op het Eurovisie podium met zijn zeer fantasierijke bloemmotieven.’
Ook Ori Danziger is trots: ‘We hebben veel gemeen met de geest van Eurovision. Bloemen symboliseren wat mooi is in het leven; ze inspireren onze creativiteit en hebben de kracht om liefde en vriendschap uit te drukken.’ Hij verwijst naar de foto van drie generaties veredelaars die voor de bloemenmuur werd genomen: ‘Deze foto symboliseert het beste van ons, een familiebedrijf met een prachtig erfgoed gecombineerd met passie voor mensen en bloemen. Dat is wat ons drijft.’ 


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Twitter: Jongeren in de kas

De glastuinbouwsector doet er alles aan om jongeren in de kas te krijgen én te houden. Het project Go Go Greenhouse is een van de nieuwste...